Z učinkovitim spletnim oglaševanjem do novih potencialnih strank

Splet, svetovno računalniško omrežje, ki ponuja spletne strani, socialna omrežja, forume, bloge, spletne iskalnike in brskalnike, ter elektronsko pošto. Spletno stran se lahko uporabi tako za osebno rabo, kot tudi za predstavitev podjetja, izdelka, storitve. 

Splet je torej primarni prostor, kjer se odvija poslovna komunikacija in trženje. S postavitvijo spletne strani, torej komunikacijo, lahko podjetje (kmetija) pridobi občinstvo in potencialne potrošnike. Prednost, spletne strani je, da zabriše razlike med velikimi in malimi, saj so na spletu prisotni vsi z istimi možnostmi. Zato mora biti spletna stran enostavna za upravljanje, tehnično dovršena, optimizirana in odzivna. Odziven dizajn pomeni, da se stran prilagaja mediju, da se vsebina ohranja, kadar uporabniki do strani dostopajo preko namiznih, tabličnih, prenosnih, računalnikov, mobilnih telefonov in celo TV sprejemnikov. 

Sodobno kmetovanje zahteva vse bolj izobraženega kmeta, da lahko preživi v vedno bolj globaliziranem svetu, poleg širokega nabora znanj, mora biti še strokovnjak za marketing, kadar tega znanja ni, se zgodi, da domači kakovostnejši izdelki, zaradi neustreznega pristopa k oglaševanju, ne dosežejo zadostnega števila potrošnikov in s tega vidika, pogosto ostanejo neopaženi, se kopičijo v zaloge, ali pa potrošniki o teh izdelkih nimajo zadostnih informacij, morda celo ne vedo, da obstajajo, saj ponudniki svojih izdelkov ne oglašujejo na spletu, ker enostavno ni časa, ni bilo dovolj znanja ali morda ni bilo potrebe.

Kmetu je včasih lažje pridelati, kot prodati, svoje znanje, čas in misli, raje investira v dvig kvalitete, boljšo tehnologijo, velikokrat mu ob tem zmanjka ali ni časa za promocijo, marketing, prodajo, saj so (bile) „dovolj ustaljene“ tržne poti… tržnica, bližnja trgovina, zadruga, gostinec, sploh morda zdaj v času, v katerem smo se znašli. 

Težko je najti prave besede, ki bi povzele vse to, kar se dogaja. Virus bo (in je že) začel močno vplivati na naš vsakdan. Spremenile so se prioritete prav vsakega posameznika, s tem pa tudi naše potrebe, odločitve in nakupne navade. Tisti, ki želite čim prej prebroditi negotovo situacijo, se morate čim prej prilagoditi situaciji in odločitve pretvoriti v dejanja. 

Če imate produkt, v katerega verjamete, imate prav vse! Najprej morate verjeti vase, v lasten produkt, v zgodbo, ki jo ustvarjate, da bodo tudi drugi temu sledili in vas podpirali. Zelo pomembno je tudi, da veste, kdo so vaši kupci, za koga boste razvijali svojo zgodbo. 

Objavljeno: v Kmečki glas, 21.04.2021
 

Ne zamudite

Želite biti obveščeni o aktualnih novicah? Prijavite se na e-novice.

 

Prijavi se

Vaš brskalnik je zastarel!

Za boljšo uporabniško izkušnjo uporabite enega izmed spodaj naštetih brskalnikov.