Začetek drugega vala promocije za sektor sadja

Nazaj

Sadjarstvo

22. maj. 2023

Začetek drugega vala promocije za sektor sadja

V tem tednu so se začele izvajati promocijske aktivnosti za sadje, s poudarkom na slovenskih jagodah. Kampanja se bo izvajala do 26. maja. 

Tokratna kampanja je namenjena splošni promociji jagod in promociji jagod ter proizvodov iz jagod označenih z znakom ''izbrana kakovost - Slovenija'', ki potrošniku zagotavlja, da so jagode pridelane in predelane v Sloveniji, da je postopek pridelave in predelave dodatno kontroliran s strani neodvisnih kontrolnih organov, ter da jagode dosegajo dodatne kakovostne parametre.  S sporočili o lokalni, sveži in sezonski ponudbi jagod želi MKGP potrošnike ozaveščati o pomembnosti izbire lokalno pridelanih jagod.

Promocijske aktivnosti izvaja Radio Aktual, osrednji obraz promocijske kampanje pa je znani voditelj Klemen Bunderla.  

Obenem vas vabimo, da se kot pridelovalci in predelovalci slovenskih kmetijskih pridelkov in živil brezplačno registrirate na portalu Naša super hrana in da na Zemljevidu ponudnikov lokalne hrane ustvarite svojo predstavitev. Priporočljivo je, da vnesete tudi certifikate, ki jih imate za posamezne pridelke in izdelke, kot sta »izbrana kakovost – Slovenija« in »ekološki«, pa tudi drugi certifikati. 

Več informacij je na voljo TUKAJ.

 

Želite biti obveščeni o aktualnih novicah? Prijavite se na e-novice.

 

Prijavi se

 

Od e-novic se lahko kadarkoli odjavite. Podrobnejša določila glede varstva osebnih podatkov ter pravic in obveznosti v tej zvezi so opredeljena v Politiki varstva osebnih podatkov, ki je dostopna na https://www.kmetijski-zavod.si/politika-varstva-osebnih-podatkov.

Vaš brskalnik je zastarel!

Za boljšo uporabniško izkušnjo uporabite enega izmed spodaj naštetih brskalnikov.